Najnowsze tematy Zobacz więcej
Większa przejrzystość treści generowanych przez AI na TikToku
TechAplikacja wideo inwestuje w transparentność i dba o to, by treści generowane przez sztuczną inteligencję były lepiej widoczne dla użytkowników.
Phubbing a relacje międzyludzkie
Czym jest zjawisko phubbingu, jakie niesie za sobą konsekwencje i kto jest na nie szczególnie narażony? Na te i inne pytania odpowiadamy w naszym artykule.
Pokolenie Z nie dba o to, czy influencerzy są prawdziwi czy wirtualni. Wyniki raportu Sprout Social
Influencerzy wygenerowani przez sztuczną inteligencję mogą przynieść korzyści markom, które chcą trafić z komunikacją do pokolenia Z. Czy w influencer marketingu wciąż warto stawiać na autentyczność?
Seniorzy w social mediach
Jakie portale społecznościowe preferują seniorzy? Sprawdź, gdzie podejmują aktywność użytkownicy social mediów ze starszych grup wiekowych.
semKRK#22 BIG zbliża się wielkimi krokami!
Już wkrótce semKRK#22 BIG. Co tym razem przygotowali dla uczestników wydarzenia organizatorzy? Kto pojawi się na scenie?
Prawo Zobacz więcej
USA vs TikTok – nowe prawo wymusza zmiany dla aplikacji
W obliczu narastających obaw o bezpieczeństwo narodowe, władze USA zdecydowały się na radykalne kroki wobec aplikacji TikTok. Wprowadzone nowe regulacje mogą zaważyć na jej przyszłości na amerykańskim rynku.…